Garantie en klachten

Garantie

Voor alle producten in de gehele catalogus geldt een standaard garantietermijn van 24 maanden. Dit garantietermijn wordt aangeboden door de fabrikanten. Wel moet u er rekening mee houden dat u de aankoop bon of eventueel factuur moet kunnen aantonen!
Mocht het zo zijn dat u deze niet meer in uw bezitting heeft is dat niet een groot probleem. Al uw gegevens staan bij ons genoteerd in het systeem en kunnen na getrokken worden.
Het garantietermijn gaat pas in na de datum van ontvangst. Zodra er een nalevering moet komen van een ontbrekend onderdeel of eventueel defecte voorkoming wordt uw garantietermijn verlengd. Ook hiervoor geld dat het pas ingaat na het volledig afhandelen van de situatie.

Voorwaarden / Uitzonderingen garantiebeleid:
-Slijtage wat door gebruik van het product voorkomt wordt niet aansprakelijk gesteld aan Sani Dream en valt niet onder het garantietermijn.

-Het product dient nauwkeurig te worden nagekeken op eventuele schade of ontbreken van onderdelen/accessoires. Bij het geval van schade of ontbreken van een onderdeel/accessoire dient u gelijk contact op te nemen met Sani Dream.

-Het voorkomen van schade wat wordt veroorzaakt tijdens de montage door de consument en of aannemer/installateur wordt niet aansprakelijk gesteld aan SaniDream en valt niet onder de garantie.

Omvatting garantie
-Zodra de klacht is verwerkt door Sani Dream en is afgehandeld met de eventuele partners/fabrikanten behoudt Sani Dream het recht tot een beslissing voor een eventuele optie van het herstellen van de schade, vervanging van het product of een toepasselijke tegemoetkoming/vergoeding van de minderwaarde van het geleverde product.

-Mocht het zo zijn dat in het geval van een vervanging van het product niet leverbaar of beschikbaar is zult u het moeten overwegen om rekening te houden met een aangekondigde levertijd van de leveranciers/fabrikanten van Sani Dream, ook wij zijn daarvan afhankelijk en doen ons uiterste best om het zo snel mogelijk te leveren.

-Zodra de klacht wordt ingediend aan Sani Dream en wordt vastgesteld als goedkeuring volgens de voorwaarden garantiebeleid, wordt er gelijk een onderzoek ingesteld en gaan ons uiterste best doen om uw klacht zo snel mogelijk te verwerken. Houdt u wel rekening met de aangekondigde of voorkomende levertijden. Er kan geen spoed aanvraag worden gedaan in verband met dat we ook afhankelijk zijn van onze leveranciers/fabrikanten.

Transportschade

Het kan voorkomen dat er tijdens het vervoer schade ontstaat. Wij verzoeken u daarom het geleverde product(en) direct bij levering te controleren op zichtbare gebreken en/of het geleverde
overeenstemt met de orderbevestiging. Reclamaties over zichtbare gebreken en/of leveringen, die niet overeenstemmen met de orderbevestiging dient u uiterlijk binnen 48 uur na levering schriftelijk aan Sanidream.nl te melden. Meldingen buiten deze termijn zullen niet in behandeling worden genomen. 


 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »